JEZIKOVNE DEJAVNOSTI V PRVEM RAZREDU NA POŠ HRUŠEVJE SODELOVANJU S KNJIŽNIČARKO MAGDALENO

V okviru razvijanja bralne pismenosti v prvem razredu na POŠ Hruševje posvečamo pozornost gradnikom bralne pismenosti, še zlasti tistih, ki so pri zgodnjem učenju najbolj pomembni. Za izvedbo jezikovnih didaktičnih iger uporabljamo material, ki ga v večini učiteljici pripravljava za delo. Dejavnosti v okviru razvijanja fonološkega zavedanja so v delo vpletene vsak dan, tudi pri medpredmetnem povezovanju in vsakodnevnih dejavnostih. Učence spodbujamo k branju slikovnega, ob poslušanju besednega povezujejo slikovno in besedno, večajo obseg besednjaka, tvorijo svoja lastna besedila in s pomočjo ustvarjalnih kock s slikovnim gradivom ubesedijo novo zgodbo. Učence dnevno motiviramo k branju – najraje imajo slikopise in slikovne uganke – učenci si že sami izmišljajo uganke na dano slikovno gradivo.

V sodelovanju s knjižničarko Magdaleno smo izvedli različne jezikovne didaktične igre, ki so se navezovale na temo prebrane slikanice Hopek išče pomlad. Učenci so se preko konkretnih aktivnosti učili. Knjižničarka Magdalena in učiteljica sva pripravili zanimive, poučne in hkrati tudi zabavne jezikovne didaktične igre, ki so jih učenci z velikim veseljem uporabili, hkrati pa so ostale tudi za nadaljnje delo v razredu, saj imajo učenci tovrstne igre na voljo v jezikovnem kotičku. Učenci so na temo iz omenjene slikanice sodelovali pri dejavnostih:

  • Igre fonološkega zavedanja – živali iz slikanice.
  • Določanje lastnosti posamezne živali preko slikovnega gradiva.
  • Vrzi kocko – sestavi novo zgodbo.
  • Skupno branje slikanice – branje besednega in slikovnega.

 

Aktivno sodelovanje s knjižničarko Magdaleno bomo še nadaljevali, saj v pouk vnaša dodano vrednost vzgojno-izobraževalnega dela. Veseli smo, da je pripravljena na tovrstna sodelovanja in vnašanje inovativnih idej v pouk.

 

Učenci se že veselijo naslednjega aktivnega druženja in učenja.

 

Učiteljica Martina

Dostopnost