Če bi vprašali učence skupine »Z gibalnimi igrami do boljše bralne zmožnosti prvošolcev”, ali je pisanje besed zabavno, bi vam odgovorili da je. Sploh če besede pišeš tako, da se zraven voziš z vozičkom.

Dejavnost je potekala v obliki štafetne igre. Na učiteljev znak, se je prvi učenec ekipe z vozičkom peljal na drugo stran telovadnice in na podlago postavi črko, ki ustreza prvemu glasu besede, ki jo je morala ekipa napisati. Ko se je vrnil na začetno mesto je s »pisanjem« nadaljeval drugi v ekipi. Zmagala je tista skupina, ki je prva napisala besedo.

Ker  je učencem pisanje vzelo veliko energije, je sledilo branje. Tokrat malo drugače. Učenci so si v knjižnem kotičku izbrali knjigo ter si našli prostor kjerkoli v razredu in brali. Nekateri so knjige listali, drugi so »brali« ilustracije, nekateri pa so se preizkušali v »pravem« branju.

Dostopnost