Učenci 3. a razreda so, od 26.1. – 30.1.2017  imeli šolo smučanja na Cerknem. Utrinke dogajanja sta zapisala dva učenca.

V sredo, 25.1.2017, sem se pripravil na naslednji dan, ko smo odšli v šolo v naravi v Cerkno. V četrtek  je bilo malo oblačno vreme. Že takoj zjutraj smo se odpravili na smučišče, kjer so nas razvrstili po skupinah. Popoldne smo že smučali pri treh učiteljih in sicer  Mateju, Dušanu in Janezu. Z nami je bila tudi razredničarka Andreja. V naslednjih dneh smo imeli čudovito sončno vreme. Vsak dan smo smučali. Trikrat smo popoldne odšli plavat  v hotelski bazen. V  petek smo obiskal Cerkljanski muzej, kjer imajo lepo zbirko laufarjev . To so njihove tradicionalne pustne maske. V soboto nam je upokojena učiteljica Vida na poučnem sprehodu razkazala Cerkno. V nedeljo sem že malo pogrešal domače. Naslednji  dan smo se po  dopoldanski smuki in seveda čisto pravi tekmi, kjer sem osvojil tretje mesto, odpeljali proti Postojni. Tako je minil zanimiv in prijeten  teden.

Benjamin Šuštaršič

Vsak dan smo smučali, saj smo imeli čudovito sončno vreme. Na smučanju sem bila v skupini pri učitelju Janezu. Šli smo po vseh progah in to zelo hitro. Janez je bil zelo zabaven. Videli smo tudi psa. V  Cerkljanskem muzeju so me očarali zanimivi laufarji. Na avtobusu, ki nas je iz doline vozil na smučišče, je pisalo Špik. S sošolko Julijo sva ga klicali mravljazinobus. V četrtek, soboto in nedeljo popoldne smo se tudi kopali v hotelskem bazenu. Zadnji dan smo na smučišču imeli tekmo v veleslalomu. Osvojila sem drugo mesto. V šoli v naravi je bilo lepo.